Dziękujemy za odwiedzenie i zakupy w Weider. Poniżej znajdują się warunki stanowiące naszą Politykę wysyłki.
Czas przetwarzania przesyłki
Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 12:00 są przetwarzane w ciągu jednego dnia roboczego. Zamówienia nie są wysyłane ani dostarczane w weekendy lub święta.
W przypadku dużej liczby zamówień, przesyłki mogą być opóźnione o kilka dni. Prosimy o dodatkowe dni na dostawę. Jeśli wystąpi znaczne opóźnienie w dostawie zamówienia, skontaktujemy się z Państwem e-mailem lub telefonicznie.
Warunki dostawy
Wysyłka międzynarodowa jest dostępna wyłącznie dla klientów hurtowych. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@weider.com.pl.
Dla pozostałych klientów wysyłka jest realizowana tylko na terenie Polski.
Metody wysyłki
Dostępne metody dostawy: InPost, DPD, UPS, DHL, Poczta Polska.
Opłaty za wysyłkę
Wszystkie ceny produktów zawierają podatek VAT. Koszt wysyłki jest obliczany i dodawany na etapie finalizacji zamówienia w kasie.
Możliwe są opóźnienia w dostawie.
Potwierdzenie wysyłki i śledzenie zamówienia
Po nadaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem śledzenia, który stanie się aktywny w ciągu 24 godzin.
Uszkodzenia
Firma Weider nie ponosi odpowiedzialności za produkty uszkodzone lub zagubione podczas dostawy. W przypadku otrzymania uszkodzonego zamówienia należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem i zgłosić reklamację.
Prosimy zachować wszystkie materiały opakowaniowe i uszkodzone produkty przed zgłoszeniem reklamacji.
Darmowa dostawa
Zamówienia powyżej 200 zł są uprawnione do darmowej dostawy za pośrednictwem InPost Paczkomat 24/7.
Płatności
Akceptujemy płatności wyłącznie online za pomocą platformy PayU na etapie finalizacji zamówienia. Dostępne metody płatności: